上個月TVB頒獎典禮上面,煒哥陳煒雖然失落視后,但就攞到「最受歡迎電視女角色」,都算係觀眾對佢演技嘅一種認同。不過,原嚟煒哥都曾經被TVB blacklist。

煒哥一開始已經係冠軍級人馬,佢1996年參加亞洲小姐獲得第一名,之後被亞視力捧做當家花旦之一,亦都接咗唔少廣告,最高峰果陣,煒哥一年接成七、八個廣告。當中最深入民心嘅,就係果個「宜家去街,連香水都唔洗搽」嘅沐浴露廣告,令唔少人覺得煒哥主要係賣性感。煒哥鍾意拍戲,只不過後嚟亞視自家製嘅劇集越嚟越少,煒哥覺得無癮就離開亞視。而喺亞視期間,煒哥無好似其他一線演員咁被TVB挖角,原因聽聞係TVB覺得煒哥好亞視feel,同百萬富翁主持人陳啟泰擺埋一齊,就係亞視雙陳,所以就被TVB blacklist。而自從煒哥喺2008年同台灣商人結婚之後,就開始息影。

直至2012年,煒哥復出並加入無綫。無拍戲幾年,煒哥初初入大台果陣都覺得戰戰兢兢,不過有麝自然香,煒哥有樣又有演技,屢屢獲無綫重用甚至擔正,例如《果欄中的江湖大嫂》咁,事業可謂一帆風順。不過,煒哥嘅婚姻生活就唔太順遂,原嚟喺加入TVB之前,煒哥已經因為同丈夫嘅生活重心唔同而離婚。但煒哥無悔重新復出拍劇嘅決定,佢好開心宜家可以打破以往嘅性感形象,最重要嘅係,有人認同佢識做戲,努力總有回報。

原圖嚟自網絡。