唱K,都要留意外面發生咩事。喺1997年,寶勒巷一間卡拉OK發生縱火兇殺案。當年1月20日,兩個黑幫成員阿飛同阿輝喺卡拉OK消遣,因為無女相伴,咁啱見到個女侍應幾靚,居然出言調戲。個女侍應之後向經理投訴,經理就幫員工出頭,叫阿飛同阿輝「唔好搞事」,阿飛就好囂張咁話「我鍾意呀,關你X事!」個經理於是就叫負責睇場嘅另一黑幫出馬,結果阿飛同阿輝就被人打到頭破血流。

阿飛同阿輝離開卡拉OK之後,覺得條氣唔順,就搵大佬call馬諗住報復,原本就成班兄弟帶埋武器上門,但因為見到警察,有個兄弟就話,「不如擲個汽油彈嚇一嚇佢哋!」汽油彈極速燒着卡拉OK嘅地氈同電線,令火勢幾分鐘內就由2樓迅速蔓延至4樓。當時卡拉OK內音樂過大,再加上唔少客人飲醉咗酒,所以聽唔到火警鐘,唔少人未能及時逃生,結果造成17人死亡,當中大部分死者都係顧客。

警方之後確認咗7個涉案人士身份,阿飛喺98年被判終身監禁,而阿輝就一直著草,直至2008年12月,即係差唔多12年後先至喺深圳被捕,最後喺2010年判終身監禁。不過,至今仲有兩個行兇者未拉到,繼續被警方通緝。

圖片嚟自網絡。