滿清末代皇帝溥儀嘅生平相信史友們都應該好熟悉,包括佢啲家族八卦事。咁史友們又有無聽過,溥儀有個細佬低調咁留响北京告老呢?

溥儀生前有三個皇弟,四弟溥倛早逝,為人最熟悉就係溥傑,至於今次介紹嘅就係佢三弟溥任。溥任出身於1918年,當時滿清已經亡咗,所以佢只可以算係一個過氣皇弟。按規定,愛新覺羅家族成員响辛亥革命後就要全都改姓,「金」係其中一個,所以佢另一個名叫金友之。

後嚟响三十年代,溥儀成為偽滿州國皇帝,但佢就無跟隨哥哥去東北,繼續留响京城。到咗1947年,佢响父親醇親王載灃支持下,就將後海嘅舊宅開辦北京競業小學,並自任校長,父親就任董事長,妹妹當老師。响五十年代就將所有財產捐晒俾國家,佢就教書教到1988年退休。退休後佢就研究清史,仲發表咗《晚清皇子生活與讀書習武》、《醇親王府回憶》,同整理咗父親載灃《使德日記》,成為研究晚清皇族歷史嘅重要資料。而呢位「末代皇弟」就响2015年離世,終年96歲。

原圖:網絡