呢幾日阿史响網上見到有人晒啲海鮮相出嚟,點解冇啦啦又會晒海鮮呢?網民就話呢排啲海鮮格價回落唔少,花啲錢就有好嘢食。點解會咁呢?就係因為南海休漁期响八月中結束,好多漁船可以出海打魚喇!

南海休漁期呢個措施,大家又記唔記得幾時開始呢?就係1999年喇!內地當局响1999年起每年會响南中國海實施休漁期,目的係保育漁業資源。休漁期最初係响六月開始,為期兩個月,期間使用拖網同圍網捕魚嘅漁船一律禁止响北緯12度以北嘅南海海域作業。之後措施進一步收緊,休漁期時間長咗,好似2017年起休漁期就有三個半月。

休漁期間,南海嘅海洋生態得以恢復,令啲魚唔會因為過度捕捉而絕種,但南海休漁都帶嚟唔少爭議。南中國海雖然係中國領海範圍內,但唔少海域都存在同其他國家領海範圍嘅爭議,而呢啲國家漁船就唔理休漁期照舊响南海範圍捉漁。另一方面,漁民成兩個幾三個月無得出海捉魚,收入自然大受影響。以往就有唔少香港漁民頂唔住每年呢段無收入嘅日子,索性賣船唔再捉魚。所以話,好多事都係有辣有唔辣。

原圖:wenweipo