喺歷史上嘅唔同朝代,如果講到一份真正嘅「鐵飯碗」職業,相信唔少史友第一時間都會諗到要做公務員,咁到底喺邊個朝代做公務員最著數呢?阿史就會即時諗起宋朝喇!

喺宋朝,特別係北宋時期,當時嘅官員薪俸真係多到你唔信!要了解當時官員嘅薪俸有幾豐厚,就要由當時百姓收入開始了解。當時一個宋朝百姓一個月收入大概就喺三貫左右,簡單嚟講就只夠日常開支。而假如大家咁好彩可以做到州縣低級嘅官員,薪俸基本上就可以達到五貫去到十五貫,另外仲會有祿粟五至十石再加上部分職田,所以生活都算富足。假如可以做到職位大啲嘅地方官好似「知縣」,薪俸基本上就可以達到四、五十貫,另外仲有會絹綾若干,僕人衣糧等補助;而「知州」以及部分中央官員其他福利都係向上調,而且仲可以拎到一百貫到兩百貫薪俸,真係相當和味。

講到最巴閉,一定係做宰相,薪俸足足達到三百貫,仲有祿粟、茶酒廚料、薪炭、鹽、隨從衣糧、馬匹芻粟、等不同補貼,月入三十萬真係唔係夢!

原圖嚟自網絡