早幾日就同史友們講到「中國傳統製茶技藝」就被列入聯合國教科文組織人類非物質文化遺產代表名錄,而同樣入選名錄嘅仲有一樣大家都意想不到嘅食物,就係「長法包」喇!到底呢種食品有咩特別之處,可以代表到一個國家呢?阿史今次就同大家講一講啦!
法國長棍麵包(Baguettes)嘅歷史其實可以追溯到法國大革命,由於當時法國社會相當之唔平等,甚至仲有強烈嘅等級制度。對當時嘅人嚟講,呢一點就可以喺麵包上體現到,精製嘅白麵包就只有貴族先可以食,而平民就只能夠食黑麵包,麵包喺呢個時期亦都成為唔同階級嘅象徵。直到1793年,法國先至立法規定只能夠製作一種「平等麵包」,成份就必需由四分三小麥與四分一黑麥製作而成。隨住後來拿破崙即位之後,平等麵包嘅製作工序就變得規範化。
咁點解法國長棍麵包又會選擇以長條形呈現呢?其中一個故事就係由於拿破崙時期經常都要打仗,為咗方便士兵攜帶軍糧,所以製作成呢種長條形就可以直接放入背包行軍喇!由於呢種麵包同法國歷史息息相關,所以歷年嚟法國都有多次立法規定製作方法,目的就係想好好保存呢種非遺。
原圖嚟自網絡