早幾日阿史就同史友們介紹到「西周九鼎」嘅故事,亦都有同史友們講到佢哋嘅下落之謎。其實關於「九鼎」嘅下落,仲有一個相關嘅講法,就係呢九個鼎被秦始皇拎咗嚟整「秦朝十二銅人」,咁今次阿史就同大家介紹下啦!

「秦朝十二銅人」據史書記載係喺秦始皇統一天下之後,收集天下兵器澆築而成,體積相當大並且設立喺咸陽阿房殿前,由於鑄成無耐嘅銅人表面無受到化學作用侵蝕,所以係會呈金色,於是佢哋又會被叫做「金人」。明眼人都會估到,秦始皇收繳、銷毀民間兵器最大嘅目的就係想長治久安,據講亦都係因為一首童謠「渠去一,顯於金,百邪辟,百瑞生」而令佢覺得有吉祥鎮定心神嘅意味,咁問題嚟喇,理應體積好大嘅銅人,依家又去咗邊度呢?

由於歷代都冇發現「秦朝十二銅人」下落,所以就流傳唔少推測,主流就有三種講法:

第一種講法就係話,由於「秦朝十二銅人」都係秦始皇嘅心頭好,所以喺佢死後就被隨葬喺陵墓入面,而陵墓到依家都仲未開發,所以咪見唔到囉!而第二種講法就係話,喺楚霸王項羽攻克秦都咸陽果陣,十二銅人就連埋阿房官一齊被火燒毀,但呢個可能就受到唔少質疑。至於第三種講法就係指,呢十二個銅人分別有十個係被董卓銷毀鑄成銅錢,至於另外兩個就係後來被苻堅銷毀,係真係假就真係求證唔到喇!

原圖嚟自網絡