前日就係滙豐總行大門嘅一對銅獅子「史提芬」同埋「施迪」重見天日嘅日子,阿史就講到負責風水儀式嘅果位老人家大有來頭,佢其實就係滙豐御用風水顧問龍景銓,唔單止香港嘅滙豐風水係由佢睇,就連英國同埋上海嘅新總行都關佢事,甚至馬會、唔少城中名人都係搵佢睇風水。而提起呢位風水師,就有傳言指佢其實係殿堂級播音員李我個徒弟喎!

當時阿史睇到嘅網上傳言係話,呢位政商界御用風水師龍景銓拜過一位師傅,佢嘅師傅唔係咩普通人,而係四、五十年代風靡省、港、澳嘅播音皇帝李我。而再講埋落去,仲提到李我叔係風水大師賴布衣廿六代真傳弟子,所以其實李我都精通風水命理。

咁李我自己又係點樣描述同龍景銓嘅關係呢?喺「李我講古系列」原來有提過架喎!李我就表示自己同龍景銓雖然相差二十幾歲,但就係交情好好嘅朋友,以往亦都有傳媒影過李我夫婦同龍景銓一齊食飯,但李我就冇提過龍景銓係佢嘅徒弟,而龍景銓風水命理上嘅師傅係南海地師任志林,龍景銓亦都係任志林唯一一個徒弟,所以「龍景銓係李我徒弟」,可能就唔係風水命理方面嘅徒弟啦!

原圖嚟自網絡