話說近排內地傳媒就整理咗「中國餐飲老店排行榜」,喺呢份排行榜入面就列出咗30間老字號嘅美食店,當中就包含咗中華八大菜系,而其中連香港嘅食店都榜上有名,阿史所講嘅正正就係香港太平館餐廳。

其實之前都有同史友們介紹過,呢間太平館餐廳其實就係始創著名嘅豉油西餐,而佢最初創立嘅地方就係1860年嘅廣州太平沙。呢間喺廣州最早出現嘅華人自營西餐廳,係由曾經擔任過旗昌洋行西廚嘅徐老高先生所創立,佢辭職之後就喺街邊肩挑販賣,當時仲好大膽咁用到中式醬油、西式烹調方法炮製食物,結果大受歡迎之下就喺1860年廣州城南菜市場附近置業開舖,以豉油汁烹調豬扒牛扒、燒乳鴿等等菜式,後來仲有埋頭號招牌梳乎厘,滿清官員、洋行買辦都係佢嘅客人,即使去到後來戰亂,太平館仍然名聞南粵。

去到日本侵華之後,太平館第三代徐漢初兄弟就嚟到香港另設新店,先喺1937年上環成立第一間「省港太平館」,時至今日「太平館」喺香港已經有四間分店。

原圖嚟自網絡