呢排阿史就同大家介紹太平洋戰爭期間,日本就喺幾場重要嘅戰役入面慘敗,捐失幾架航空母艦之下,失去咗喺太平洋嘅制空權。喺咁樣嘅劣勢之下,日軍就用到一招相當殘忍嘅招數,就係「神風戰術」。

所謂嘅「神風戰術」,亦都係喺二戰末期日軍為對抗美軍強大嘅優勢而採用,務求以武士道精神,要求年輕嘅戰士按照「一人、一機、一彈換一艦」嘅原則,對美國海軍艦艇編隊、登陸部隊進行自殺式攻擊。喺二戰嘅後期,由於日軍喺兵力、武器裝備、補給物資等方面都相當缺乏,於是令到呢種戰術相當廣泛,但原來「神風戰術」喺戰爭比較早嘅時候就已經出現。

「神風戰術」據講最早就喺日俄戰爭就已經出現過,但當時就冇乜組織同規模,所以仲未構成係一種戰術。而最早有呢個意識嘅戰役就數到1944年雷伊泰灣海戰。當時美軍打算喺雷伊泰灣登陸菲律賓,切斷日本從南洋輸送嘅燃料同物資。得知呢個消息,日軍就決心一定要打擊盟軍。當時駐菲日軍第一航空隊受命支援海軍時,但得40架飛機根本難以完成任務。

於是,「神風特攻之父」大西瀧治郎中將就提出將軍機裝上炸藥撞擊美軍航母,咁就可以令到對方癱瘓幾週,而第一批嘅隊員,就係佢喺軍事學校招募,年齡大約就只係得17歲。1944年10月21日,由24人組成嘅特攻隊成功擊沉兩艘美國航空母艦,「神風特攻隊」一舉成名。

原圖嚟自網絡