【焦點new史】成都挖出貂蟬墓 驚揭屍身有液體凝結塊

提起中國古代四大美人,「閉月羞花」當中嘅「閉月」貂蟬相信大家都一定有聽過,而假如大家熟讀《三國演義》,甚至仲會知道貂蟬仲係令到董卓同呂布反面嘅一個人物。雖然多年嚟都有學者質疑,到底呢個喺《三國志》入面冇乜記載到嘅貂蟬係咪真人其人,但近排似乎內地嘅考古學者就有答案喇!

貂蟬原名任紅昌,傳說祖籍山西,而早年成都鐵路局喺施工期間就無意之中挖到一座陵墓,後來經過研究墓中兩大塊分別係隸書同埋篆書碑文之後,就喺碑文內容入面發現呢個應該就係貂蟬墓,而墓入面亦都發現到貂蟬遺骸。考古學家就利用咗現代科技將貂蟬嘅容貌還原,但與此同時亦都發現咗一件驚天大事。

呢件事就係,喺貂蟬墓入面嘅古屍上,考古學家就發現到有魏晉時代男子衣物,遺骸體內仲有特殊液體凝結塊,化驗之後就發現係男子精液。兩樣證據加埋就令到考古學家相信,喺貂蟬入葬冇幾耐,佢就被盜墓者侵犯咗……

原圖嚟自網絡