除咗蓮花山山頂嘅鄧小平銅像,深圳另一個同鄧小平有關嘅地標就係鄧小平畫像廣場。

呢個地方係响深圳福田區深南大道北、荔枝公園一帶,係深圳市地標之一,每年亦吸引唔少遊客同市民响呢度影相。响1992年,深圳市委宣傳部就响呢個地方竪立一張宣傳改革開放嘅大型宣傳畫,本來最初只係打算响鄧小平講話嘅幾句寫上去,但設計公司覺得放埋鄧公上去效果更好,結果鄧小平畫像就咁樣响深圳出現喇!

其實,如果史友們今時今日去深圳睇個幅大型畫像,已經唔係29年前個幅。第一個版本係寫上鄧公生前嘅講話:「不堅持社會主義,不改革開放,不發展經濟,不改善人民生活,只能是死路一條。」後嚟响1994年就換第二個版本,畫像上嘅標話就換成:「深圳的發展和經驗證明,我們建立經濟特區的政策是正確的。」到咗1996年,畫像第三個版本出現,就係同依家版本嘅原型,畫像上嘅標話就換成:「堅持黨的基本路綫一百年不動搖。」到咗2008年,鄧小平畫像第四個版本出現,亦即係今時今日大家見到嘅畫像。第四個版本同第三個版本唔同,主要係鄧公身後嘅深圳景色有所改變。

下次史友們去深圳,記得去呢個景點望望喇!

原圖:網絡