早幾日就同史友們介紹咗袁世凱被稱為「蛤蟆」嘅幾個故事,咁就有史友睇完呢個講法之後,諗起袁世凱仲曾經扮過真龍天子,就想阿史為大家介紹下呢個故事,咁就當然冇問題啦!

其實古代大部份嘅皇帝都會以各種方法證明自己先至係「真命天子」,而呢項「傳統」就算嚟到清末民初都係一樣。袁世凱本身係李鴻章淮系軍閥集團其中一員,經歷洋務動動,辛亥革命嘅變動,令到佢一舉成為民國大總統,權力達到全國嘅頂峰。而喺掌權之後,因為身邊嘅人同埋自己嘅野心,令佢更加想成為「皇帝」,但咁樣就需要有一個神話吹捧自己,以下就係其中一個版本。

袁世凱當時就諗到一個方法,就係喺自己每次沖完涼之後,都會叫府上嘅下人入去打掃,而每次呢啲下人打掃完之後,都會發現個浴池當中留低幾塊鱗片,甚至呢件事真係令到有人信以為真,一傳十十傳百,令到有部分人以為袁世凱係「真龍天子」。

但呢件事又點會咁簡單,喺袁世凱登基之前,佢本身嘅廚師就五五十十交代晒,原來袁世凱登基前半個月經常會主動沖涼,而沖涼之前就會要求廚師收集大嘅魚鱗,於是沖完涼之後就會有鱗片喇!至於另一個版本情節都係相近,但主角袁世凱就根本唔知情,事關連佢自己都被妻妾放置嘅魚鱗呃到,誤以為自己真係「真龍天子」,真係估唔到係咁!

原圖嚟自網絡