「衛斯理」呢個系列嘅科幻作品相信係伴隨住幾代史友成長,而喺以前香港島掃桿埔近渣甸山一帶,其實直頭係一直條鄉村叫做「衛斯理村」,咁呢個時侯阿史就諗到一個問題,就係到底有「衛斯理」同「衛斯理村」有咩關係呢?

既然要解答呢個問題,當然就要同大家介紹下衛斯理村先啦!呢條喺1954年由循道會同埋衛理公會籌建嘅鄉村,其實就係喺1955年落成,至於籌建嘅目的其實係為咗安置1953年石硤尾大火災民,所以真係好有意義架!咁點解呢條鄉村又會叫做「衛斯理村」呢?原來就係為咗紀念返呢條基督教新村嘅落成,所以就以約翰·衛斯理命名。建成後嘅衛斯理村就一共有80個平房單位,合共安置500人;而村落隨住人口不斷遷出,慢慢就喺2000年之後被清拆。

咁言歸正傳,「衛斯理」同「衛斯理村」又係有咩關係呢?原來有次作家倪匡搭車經過大坑道果陣,就見到衛斯理村嘅門牌,一時之間就感覺應該要用嚟做科幻小說主角嘅名,所以就創作出衛斯理系列喇!

原圖嚟自網絡