【焦點new史】美國總統跌倒令人想起戴卓爾夫人

繼尋日中國外交官員同美方唇槍舌劍後,今日又有一單新聞引起注意,就係美國總統拜登响登上總統座駕空軍一號期間,响樓梯跌倒,仲要連跌三次。有內地網民就好快將拜登跌到同39年前戴卓爾夫人响北京跌倒一事相題並論,仲話歷史係何奇地相似。

响1982年9月,時任英國首相戴卓爾夫人訪問中國,就住香港前途問題同中國國家領導人鄧小平會面。戴卓爾夫人响會面中最初係擺出強硬姿態,唔想將香港俾返中國,仲話如果中國收回香港,就會為香港帶來災難性嘅影響。不過鄧公就擺出強硬姿態堅持恢復香港主權,仲話如果宣布要收回香港後出現好似戴卓爾夫人所講嘅災難性影響,中國就會勇敢地面對呢個災難,作出決策。會面結束後戴卓爾夫人離開人民大會堂步落石階個陣就失足向前仆,成為舉世聞名嘅「世紀一跌」。

唔知係咪戴卓爾夫人跌咗一跌,後嚟响談判過程期間英方策略全盤失利。今次美國總統拜登跌一跌,唔知會唔會為中美關係上帶嚟啲乜嘢啟示呢?

原圖:網絡