提起近年嚟出色嘅舞蹈節目,相信史友們應該都會記得阿史之前介紹過、由河南衛視製作嘅《唐宮夜宴》,亦都因為呢個節目帶動埋內地民眾去參觀博物館。適逢端午節,河南衛視又有新搞作,呢次就推出咗《端午奇妙游》嘅節目,單單係一個開場舞《祈》,就驚艷全國民眾,到底呢個畫面有幾靚?阿史今次就同大家介紹下啦!

據河南衛視介紹,《端午奇妙游》實際上就係早前《唐宮夜宴》嘅前傳,而《祈》呢個開場舞就係取材自《洛神賦》入面「翩若驚鴻,婉若游龍」嘅舞姿。就咁聽好似好抽象,但今次河南衛視就將呢種舞具現化咗。其實屈原喺自己嘅詩詞入面都有提過洛神,而《祈》呢一部分正正就係同節日主題相互配合,以水下舞蹈形式呈現出1600年前水下飛天嘅舞姿。

喺水下跳舞又係點樣做到呢?據導演介紹,原來舞者要喺水入50秒換一次氣,仲要連貫咁保持住舞姿優美流暢,單單係呢一部分就已經經歷3次拍攝,浸足26個鐘先至拍到出嚟,有興趣嘅史友真係要去睇一睇支持下啊!

原圖嚟自網絡