尋日就同史友們講到有一位內地嘅美妝網紅妄顧民族傷痛,喺旅順博物館門口身穿日式服裝大跳熱舞,隨即佢就受到全國上下嘅批評同指責。咁到底以前旅順呢個地方發生過咩事呢?阿史今次就同大家介紹下旅順大屠殺啦!

旅順大屠殺係一件發生喺1894年11月21日甲午戰爭期間嘅慘案,旅順位於遼東半島最南端,同威海衛隔海相望,所以亦都係當時北洋水師嘅軍事重地,有住「東亞第一堡壘」之稱。咁本來打仗有輸贏,點解日軍又要對旅順子民進行屠殺呢?據《清日戰爭》入面描述,當時旅順大屠順會發生係同日軍喺攻打旅順期間受挫有關。自清朝同日本交戰以嚟,日本國內就一直誇耀日軍所向披靡,清軍不堪一擊。

喺呢場戰爭入面,日軍就喺土城子戰鬥遭遇到挫折,結果就令到師團長山地元治惱羞成怒。結果喺日軍攻入旅順口果陣,佢就指揮第1師團伊瀬知好成聯隊長同埋河野通好聯隊長進行大屠殺,老幼婦女都成為佢哋嘅目標。據估計大屠殺期間,一共有20,000軍人平民死亡,呢件事就連英國《泰晤士報》、美國《紐約世界報》都有報導。

原圖嚟自網絡