每逢嚟到奧運,除咗欣賞各式各樣精彩嘅賽事之外,各國嘅選手好多時候都係廣大傳媒同埋公眾嘅焦點,近排就有一位澳洲羽毛球女球手成為大家熱話!

阿史所講嘅呢位就係康榮雅(Gronya Somerville)喇!佢喺東京奧運羽毛球女雙分組賽就代表澳洲同中國比賽,唔講真係唔知,原來呢位球手擁有華裔血統,甚至同近代中國有莫大關係,事關現年26歲嘅康榮雅竟然係康有為嘅玄孫!

康榮雅出生喺墨爾本,幼年果陣就正式跟隨爸爸喺廣州移民到澳洲,只不過爸爸喺佢三歲嘅時候離世,對於自己嘅身世都係由媽媽度得知。直到佢去中國比賽之後,佢先意識到「康有為後人」嘅身份係咁引起關注。據傳媒報導,康榮雅係康有為大女康同薇嘅後人,如果要追溯兩人關係,最確切嘅說法應該係康有為第五代外孫即「玄外孫女」。

而康榮雅喺了解完自己身世之後,就決定用三年時候學中文,佢仲曾經接受央視節目訪問,表示自己「為自己的中國血統感到自豪,我越了解自己家族,就越看到世代精神的傳承」,認真識諗!

原圖嚟自網絡