繼續同史友們介紹世界各地嘅考古發現,「失落的黃金島」嘅傳說唔知史友們有冇聽過,但近年嚟種種嘅證據同埋發現都表示,呢個被稱為「黃金島」嘅三佛齊遺址可能唔再失落。
喺近5年嚟,唔少印尼蘇門答臘島漁民喺進行漁業同埋潛水期間,就喺巨港市(Palembang)穆西河搵到唔少寶石、黃金首飾、硬幣同埋鑲滿寶石嘅真人大小佛像,全部寶物都價值不菲,呢啲發現就引起唔少考古學家注意。據考古學家分析呢啲寶藏嘅外觀同埋位置之後,就推斷呢啲寶物可以追溯到8世紀嘅時候,連帶喺河床發現嘅其他古代中國硬幣同埋瓷器,極有可能就係出自7世紀至13世紀間嘅「三佛齊帝國」(Srivijaya)。
「三佛齊帝國」以往就一直被認為係一個傳說中嘅王國、失落嘅黃金島、國際十字路口,當時世上幾乎所有貨物都要經過呢個地方,咁到底呢個統治住印尼同埋東南亞接近六百年嘅國家有幾咁繁榮,又因為咩事而神秘消失?咁就需要搵到個帝國遺址先有可能知喇!

原圖嚟自網絡