繼續同史友們介紹一啲我國可能存在過嘅奇珍異寶,之前阿史就為大家講過慈禧太后嘅翡翠西瓜,但向來鍾意收集寶物嘅慈禧又點止一件寶貝呢?今次就同大家講一講夜明珠啦!
相傳夜明珠其實就係同翡翠西瓜、蟈蟈白菜、玉石蓮花一樣,都成為慈禧死後嘅陪葬品,甚至仲被放入佢嘅屍身口中,但可惜最後就被孫殿英盜墓,強行撬開慈禧屍身嘅牙拎走咗。而據後來孫殿英描述,呢粒珠係「分開是兩塊,合攏就是一個圓球,分開透明無光,合攏時透出一道綠色寒光,夜間百步之內可照見頭髮。聽説這寶貝可使屍體不化,難怪慈禧的棺材劈開後,老佛爺像睡覺一樣」。
據學者王春雲博士估計,呢粒夜明珠其實就係一粒重達787克嘅金剛石原石,曾經係屬於印度帖木兒帝國、大英帝國、俄羅斯沙皇皇室,後來就先後落入阿富汗國王手中,後來就被當作貢品送咗畀清朝。據學者推測,原石就係經過切割後成為夜明珠,後來陪住慈禧太后入咗地宮,據講後來仲輾轉流落到宋美齡手,但最後下場係點就真係不得而知喇!

原圖嚟自網絡