喺抗美援朝呢場戰爭當中,我國嘅志願軍同以美國為首嘅聯軍無論係裝備同補給方面都係差天共地,而我國志願軍之所以可以取得重大成果,除了因為戰士本身嘅堅毅,仲同彭德懷有效嘅指揮有關。咁到底呢位將領當時做過咩呢?答案就係借走咗「三隻老虎」喇!

要知道其實由1948年開始,朝鮮半島就不停爆發小規劃嘅衝突,而大型嘅軍事衝突就喺1950年正式拉開序幕。為咗應對呢個嚴峻嘅局面,雖然我國喺經歷多年戰爭之後都有唔少將領可以上戰場,但能夠對呢個戰場有把控能力嘅人其實唔多,本來總司令嘅位置係由林帥出任,但由於個人身體問題,最終呢個位置就由彭德懷出任。

而喺佢決定出戰之前,佢就向林帥借咗「三隻老虎」出戰,呢三隻老虎就係我國嘅三十八、三十九以及四十虎軍,佢哋都係解放戰爭當中嘅主力部隊四野部隊。三十八軍係戰場上嘅「萬歲軍」,喺戰場之上頂住唔少艱難局面;三十九軍就擅長陣地戰,而四十軍就係靈活機動,講求速戰速決;再加上東北地區成長嘅四野軍絕對可以抵禦嚴寒,成支抗美援朝部隊就係咁樣組成!

原圖嚟自網絡