提起和珅呢個人物,相信唔少史友都受到早年一部電視劇《鐵齒銅牙紀曉嵐》影響,而認為佢官場上嘅最大對手就係和珅,之不過喺歷史上紀曉嵐比和珅大足二十幾年,雖然同朝為官,但實際上兩人嘅職務就差天共地。簡單啲嚟講,紀曉嵐就係一位學家負責做學術研究,而和珅就係真正嘅國家重臣。

咁到底歷史上和珅官場上又有冇對手呢?咁就當然有啦,而呢個人仲足足喺官場上壓足佢三十年,佢就係軍機大臣阿桂喇!喺歷史上阿桂係滿洲正藍旗人,平定過平定大小和卓之亂、參加征緬、出征金川事件等等,立咗唔少戰功,並且歷任伊犂將軍、兵部尚書、吏部尚書,官至武英殿大學士兼首席軍機大臣,真係可以話係身居高位,權傾朝野。

而當時和珅雖然係同阿桂同朝辦事,而朝中唔少官員都懼怕和珅,但阿桂就完全唔驚,甚至仲刻意同和珅保持距離。和珅深知阿桂嘅權勢身份,多次想巴結對方,但阿桂從來都唔肯私下見和珅一面,甚至仲會喺朝上對和珅大聲斥責,和珅就係咁畀阿桂壓制整整三十年。

原圖嚟自網絡