之前阿史就同史友們講起,其實喺官中嘅繽妃多數都唔係當時最靚嘅女子,之不過喺清朝年間,宮中就曾經出過一位皇后,號稱係「大清第一美人」!咁到底佢有幾靚呢?阿史今次就同大家講一講啦!
阿史所講嘅呢位皇后其實就係清朝乾隆皇帝第一任皇后富察皇后,佢係滿洲鑲黃旗人士、察哈爾總管李榮保嘅女兒,作為官宦世家嘅女兒,佢自然係得到良好嘅教育,琴棋書畫無一不精通,甚至佢早年所寫嘅字仲令雍正覺得相當驚艷。而喺富察氏十五歲之時,佢就被雍正指定為弘曆為福晉,而弘曆亦都相當鍾意呢位夫人。
而喺弘曆即位成為皇帝之後,富察氏亦都好快成為中宮皇后,喺《清史·乾隆後妃傳》記載,佢仲將後官管理得好好。之不過,自古紅顏多薄命,富察皇后喺接連失去永漣、永琮兩位皇子以後,身體狀況每況愈下,最終病死喺船上。而據後人嘗試還原呢位皇后嘅容貌,就發現原來佢唔單止皮膚白皙、眼神溫和,而且仲有一雙柳葉細眉,氣質嫻雅端莊,所以就被稱為「大清第一美人」!
原圖嚟自網絡