關於我國三艘航母嘅名,相信唔少史友都知道佢哋分別係以「遼寧艦」、「山東艦」以及「福建艦」命名,咁究竟點解會咁命名呢?雖然無標準答案,但網民就認為正好提醒了我們一段段要銘記嘅歷史!
先同史友們談談「遼寧艦」。翻查歷史,喺1894年中日甲午戰爭當中,兩方嘅海軍就曾經喺黃海北部海域進行大規模海戰,呢一役北洋水師失利並且損失五艘戰艦,民族英雄致遠艦艦長鄧世昌壯烈犧牲。咁所以,有網民就認為,第一艘命名為「遼寧艦」嘅航母其實就係提醒大家1894年黃海海戰北洋水師遼寧海域戰敗嘅歷史。至於「山東艦」又點呢樣?有網認就認為,正正係提醒我哋黃海海戰戰敗後三個月,北洋艦隊大小艦艇27艘喺威海衛全軍覆滅嘅呢段慘痛歷史。
至於第三艘戰艦,就命名「福建艦」。有網民就提及,喺1884年中法海戰當中,由於我方裝備落後,福建水師兵艦11艘幾乎都喺馬尾海戰覆滅。咁所以有網民就認為,呢三艘航母嘅命名,其實係喚醒大家記住致遠艦、經遠艦、定遠艦、靖遠艦、揚武艦、濟安艦所受嘅屈辱,以及激發吾輩當自強嘅意志!雖然話就咁話,但呢啲都係非官方講法,唔知史友們又點睇呢?
原圖嚟自網絡