作為世界八大奇蹟之一嘅秦始皇兵馬俑,以接近39年嘅時間、耗費大量人力物力建成,係我國第一個規模宏大、佈局講究嘅帝王陵寢。而之所以呢個帝王陵寢可以做到舉世知名,全因為當中嘅兵馬俑都係有住唔同衣着、武器、造型,歷經兩千年威武不減。之不過,唔知史友們又有冇發現,其實秦始皇兵馬俑當中嘅俑全部都係單眼皮呢?到底當中有咩原因,阿史今次就同大家講一講啦!
明明秦始皇兵馬俑被譽為「千人千面」,但點解個個都係單眼皮?關於兵馬俑點解都係單眼皮,主流其實係有兩個講法:
其一,就係因為「漢人血統說」,由於喺秦漢時期中國嘅漢人來源比較單人,基本上都係有單眼皮小眼睛嘅特點,直到魏晉南北朝游牧民族南下中原同其他民族通婚,先開始慢慢出現有雙眼皮特點嘅人。換言之,當時秦國嘅人都係以漢人為主,所以兵馬俑只係按返當時嘅人嘅特點嚟整。
之不過,其實有部份人認為兵馬俑都係有雙眼皮!要知道喺兵馬俑被發掘出嚟之後,原來就已經被上過顏色嘅兵馬俑,表面顏色喺極短時間之內就已經氧化消失,表面就只係得返一層陶土色。咁所以,原本以繪畫方式繪製嘅「雙眼皮」就係咁樣消失喇!
但係,無論係邊種講法至今為止都未有定論,唔知史友們點睇呢?
原圖嚟自網絡