繼續同史友們介紹一啲有趣嘅歷史事件,相信唔少史友都必定聽過康熙成功存活落嚟嘅兒子就有24人,但喺康熙在位以及後來離世後,當中就有9人相繼結黨並且進行史稱「九子奪嫡」嘅歷史事件。呢場爭位之戰最終就係由康熙帝皇四子雍親王胤禛取勝告終,曾經參與過「九子奪嫡」嘅兄弟都遭到清算,唯獨係八爺黨成員之一嘅十阿哥胤䄉可以「獨善其身」,到底當中有咩原因呢?
其實為咗可以穩固皇位,除去自己嘅親兄弟對雍正而言都係必然嘅事,之不過以八阿哥胤禩為主嘅八爺黨,八子胤禩、九子胤禟都被削去爵位,圈禁於高牆之內,最終受盡折磨而死。但點解十子胤䄉就冇事呢?
其實喺九子奪嫡五大派系中,勢力最大嘅八爺黨係得到眾多皇親貴胄支持,例如就有鈕鈷祿氏、瓜爾佳氏、葉赫那拉氏等等,而十阿哥其實家世背景係相當高貴,佢母親係溫僖貴妃鈕祜祿氏,亦即係清初開國五大臣之一的鈕祜祿·額亦都嘅後代。憑住家世顯赫呢一點,如果對胤䄉施下太重刑罰,就算係剛剛繼位嘅雍正可能都無法招架。再加上十阿哥喺八爺黨當中亦都冇「突出」嘅成就,所以雍正最終放過十阿哥喇!
原圖嚟自網絡