早排就同史友們講到清朝12位皇帝點解就只係得10個牌位,而今次阿史就同大家繼續講下,點解明朝有16位皇帝,但最後只係得十三陵。
有去過北京嘅史友們都知道,當地其中一個必去嘅景點就係十三陵,咁對應返明朝有16位皇帝嚟講,到底係邊3位皇帝缺席呢?首先第一位就當然係明太祖朱元璋,佢建立明朝之時實際首都係設立喺南京,佢在世之時亦都一直未遷都,所以佢為自己選擇嘅陵墓自然就會喺南京,南京紫金山「明孝陵」就係佢嘅陵墓喇!
至於第二位缺席嘅皇帝相信史友們都估到會係建文帝朱允炆,雖然佢係作為朱元璋嘅孫,但喺上位冇耐就因為削藩政策引起燕王朱棣不滿,最終喺「靖難之變」後就下落不明,生死未卜,所以就更加唔會有遺體,更何況係被納入帝陵。
而最後一位缺席嘅皇帝就係明景帝朱祁鈺。朱祁鈺原本只係一位王爺,但就因為明英宗朱祁鎮喺「土木堡之變」被瓦剌太師也先俘虜,朱祁鈺先至被推舉戚新帝。但後來朱祁鎮被放返嚟之後,為咗防止朱祁鎮復辟,朱祁鈺就一直將佢軟禁喺宮中。直至「奪門之變」後,朱祁鈺降為郕王之後不久逝世,朱祁鎮重奪帝位,所以十三陵自然就唔會有朱祁鈺份嘞!
原圖嚟自網絡