隨住神舟十六號載人飛船喺昨日上午成功升空之後,呢次任務嘅指令長景海鵬就成功打破咗一項歷史,就係成為我國史上第一位四次上太空嘅中國人。
景海鵬出生喺1966年嘅山東運城農家,佢自幼刻苦努力學習,成積一直都名列前茅,可能佢都冇諗過,知識竟然可以將命運改變到咁樣嘅程度。喺高中嘅時候,佢就因為喺學校校報欄見到一個同佢同姓名嘅飛行員相片,隨即就萌生出自己都要成為飛行員嘅夢想。
有咗呢個諗法之後,佢就喺1985年通過咗身體以及文化考核,如願入讀空軍學校。佢畢業之後就先係曾駕駛「殲-6」等機型,安全飛行1,200小時,佢所創下嘅駕機打曲線空靶紀錄至今未被打破。而喺1996年,佢就被當局挑選成太空人,經過一輪輪嘅考核成功喺1500名飛行員當中脫穎而出,與楊利偉、聶海勝、翟志剛等共14人成為同期嘅太空人。
景海鵬「首飛」就係2008年神舟七號任務,佢係作為第一個出艙「太空漫步」嘅中國人,其後佢亦都喺2012年搭檔劉旺、劉洋執行神舟九號任務以及神舟十一號任務。對於頭三次進入太空,佢形容係「激動」、「幸福」、「享受」,而為咗呢次機會,佢就用咗七年時間持續訓練,佢就認為呢次機會係榮幸。
原圖嚟自網絡